خدمات پاكسازي پوست تالگو پاريس

آموزش مراقبت پوست|زيبايي|جوان سازي

خدمات پاكسازي پوست تالگو پاريس

۷ بازديد

خدمات پاكسازي عميق پوست
براي همه افرادي كه در جستجوي يك درمان فوق العاده و بينظير دريايي براي پوست خود به منظور پاكسازي عميق و متعادل ساختن و تقويت پوستشان هستند. اين مراقبت حرفه اي پوست را براي مراقبتهاي خاص زيبايي مانند آبرساني يا ضد چروك آماده مي كند. و براي همه افرادي كه پوست چرب دارند و خواهان تنظيم و متعادل سازي ترشح سبوم پوست خود مي باشند مناسب است.مواد معدني موجود در اين جلبك ها پوست را بازسازي كرده نرمي و تعادل را در پوست برقرار مي كند. اجزاي فعال: جلبك دريايي خرد شده 100% طبيعي . 
پاكسازي عميق
برنامه هيدراتاسيون مطلق با استفاده از مواد فعال Source marine :
كم آب شدن پوست يكي از رايج ترين شرايطي است كه براي پوست پيش مي آيد. مبارزه با كم آبي و پيري پوست دو قطب اصلي تحقيقات در زمينه بهداشت پوست مي باشد. در صورت فقدان مراقبت هاي مناسب براي هيدراته كردن پوست، پوست زودتر پير مي شود و نشانه هاي اختلالات عروقي در آن ظاهر مي شود. در نتيجه استفاده از اين مراقبت حرفه اي همه لايه هاي پوست آبرساني مي شود پوست شفاف شده شادابي و نرمي خود را باز مي يابد. مناسب براي انواع پوست و سنين مختلف . 
هيدراتاسيون مطلق با استفاده از مواد فعال Source marine
برنامه مراقبت از پوست هاي حساس و واكنشي :
سرخي ، سوزشهاي خفيف ، كشيدگي : مشكلات روزمره پوست هاي حساس.
پوست حساس را نمي توان يك نوع و گونه پوستي دانست، بلكه حساس بودن بيشتر به منزله يك وضعيت موقتي يا دائمي براي پوست است كه مشخصه آن واكنشهاي قابل مشاهده و متمرگز از نوع واكنشهاي التهابي است. دلايل، وضعيت و درجه حساسيت براي هر فرد متفاوت است. همه انواع پوست ممكن است به پوست حساس تبديل شوند .
به نظر مي رسد كه اين مسئله نتيجه مواجه شدن پوست با صدمات و لطمات خارجي گوناگون مي باشد. آلودگي، آفتاب، تابش هاي ماوراء بنفش، باد، سرما و محصولات نامناسب براي مراقبت از پوست از عواملي هستند كه مي توانند مقاوم ترين پوست ها را نيز آسيب پذير نمايند. هرچه پوست حساس تر باشد، آستانه تحمل آن پايين تر مي آيد.
با اين مراقبت حرفه اي حساسيت پوست از بين مي رود و به طور موثر نرم مي شود و آرامش مي گيرد. پوست صورت شاداب و روشن تر مي شود، احساس ناراحتي آن برطرف مي شود.
اين ماسك به طور موثر به پوست هاي ملتهب آرامش مي بخشد. احساس گرما، سوزش هاي خفيف و كشيدگي پوست جاي خود را به احساس طراوت و سلامت مي دهند.
مراقبت از پوست هاي حساس و واكنشي
راحتي و تغذيه پوست :
براي تمام افراد با پوست خشك تا خيلي خشك كه در جستجوي درماني مغذي و ترميم كننده بوده خواهان آرامش، لطافت، نرمي و شفافيت در پوست خود هستند. از همان اولين جلسه درماني پوست به طور عميق تغذيه و آبرساني شده نرمي و لطافت قوي و ماندگاري در آن به وجود مي آيد. مكانيسم خودكار دفاعي پوست به حال طبيعي خود باز ميگردد. 

راحتي و تغذيه پوست 
برنامه ضد چروك با استفاده از ماده اوليه دريايي Substance Initiale Marine :
براي همه افراد بالاي 30 سال كه مايلند به سرعت عمق چروك هاي پوستشان را كاهش دهند، ناهمواري هاي پوستشان را صاف كنند و پوستشان را درخشان تر كنند. از جلسه اول مراقبت پوست مثل اينكه اتو شده باشد آشكارا جوانتر مي شود ، به تدريج با تكرار جلسات چروكها ناپديد مي شوند و صورت حالت عادي خود را باز مي يابد . 
مراقبت و جوانسازي دور چشم :
درمان تيرگي، پف و چروكهاي عمقي به روش تالگو فرانسه. براي همه افرادي كه مايلند با مراقبت هاي ويژه جواني و درخشندگي دور چشم خود را باز يابند. پس از اولين نوبت مراقبت نگاه، حالت آرام و بدون تنش پيدا مي كند چروك ها ملايم تر مي شوند و دور چشم جوان تر مي شود . 
جوانسازي دور چشم 
برنامه سيليسيوم ضد چروك، ليفتينگ
چه اتفاقي در سن 40 سالگي براي پوست رخ مي دهد؟
در اين سن با كاهش توليد كلاژن و هيالورونيك پوست صورت مواجه مي شود در نتيجه الاستين كم شده پوست شل شده و افتادگي پيدا مي كند در واقع فيبروپلاست ها ديگر نمي توانند مثل قبل كلاژن و هيالورونيك بسازند استراتژي تالگو براي رفع اين مشكل استفاده از كمپلكس سيليسيوم مي باشد.
سيليسيوم يك ماده معدني مي باشد كه مورد نياز براي حفظ و نگهداري پوست است كه در سن بالاتر بدن نمي تواند آن را جذب كند. براي اينكه فيبروپلاست ها بتوانند كلاژن و الاستين بسازند بذن بايد به اندازه كافي سيليسيوم داشته باشد كه باعث تحريك فيبروپلاست ها شود.
مواد فعال ديگري كه در اين لاين استفاده مي شود دو جلبك قرمز است كه باعث جلوگيري از ضعيف شدن فيبروپلاست ها مي كند كه در سواحل سنگال در آفريقا و در سواحل مديترانه رشد مي كند.
كمپلكس سيليسيوم هم در سطح پوست عمل مي كند كه باعث صاف شدن، مرطوب و نرم شدن پوست مي شود و هم در بافت مياني پوست باعث تحريك سلول هاي فيبروپلاست مي شود.
درمان فشرده 6 جلسه هفته اي يكبار، درمان نگهدارنده دو هفته يكبار و بعد ماهي يكبار.
اين مراقبت حرفه اي توسط كمپلكس سيليسيوم با تامين كلاژن و هيالورونيك اسيد پوست باعث جواني و ليفتينگ صورت و گردن مي گردد. زمان درمان 75 دقيقه مي باشد.
سيليسيوم ضد چروك، ليفتينگ
برنامه هيالورونيك دريايي ضد چروك بالاي35 سال
هيالورونيك اسيد مهمترين گليكوز آمينو گليكان ( يك نوع قند طبيعي ) در پوسـت است كـــه باعث انعطاف پذيري و پري پوست مي شود. هيالورونيك اسيد توانايي بالقوه اتصـال به آب را دارد و وقتي از محصولات حاوي اسيد هيالورونيك استفاده شود باعث حجيم ، نرم و هيدراته شدن پوست مي شــود.
علاوه بر اين مزايا، هيالورونيك اسيد در رشد سلولي، عملكرد گيرنده هاي غشايي و چسبندگي نيز نقش دارد. همچنين باعث پايداري ساختمانهاي بين سلولي شده و يك شبكه ويسكوالاستيك براي اتصال فيبرهاي كلاژن والاستين به يكديگر ايجاد مي كند. آنچه كه در پيري ناشي از نــور آفتاب رخ مي دهد، از بين رفتن اين اتصالات است كه منجر به ايجاد توده هاي نامنظم كــلاژن والاستين مي شود. به زبان ساده تر با افزايش سن، پوست شما بيشتر هيالورونيك اسيد خود و درنتيجه حجم خود را از دست مي دهد و در نتيجه پوســت شل شــده و چيـــن و چــرو ك ايجــاد مي شود.

در 35 سالگي در پوست چه اتفاقي مي افتد؟
به دليل كم شدن كلاژن و هيالورونيك اسيد پوست كم آب تر مي شود و خطوط عميق تر مي شوند
استراتژي تالگو در مورد تامين اسيد هيالورونيك پوست:
كمپلكس هيالورونيك اسيد كه شامل مولكول هاي سنگين وزن و سبك وزن هيالورونيك اسيد مي باشد كه سنگين وزن ها روي سطح پوست مي مانند و خطوط ريز را از بين مي برند و سبك وزن ها به داخل پوست نفوذ مي كنند و باعث تحريك كلاژن سازي و هيالورونيك سازي مي شوند. اسيد هيالورونيك تا بافت مياني پوست (درم) نفوذ مي كند. كمپلكس هيالورونيك اسيد داراي يك نوع پپتيد از نوع ماتريكسيل 6 نيز مي باشد.
درمان فشرده 6 جلسه هفته اي يكبار، درمان نگهدارنده دو هفته يكبار و بعد ماهي يكبار.
اين مراقبت حرفه اي با تامين كلاژن و هيالورونيك اسيد پوست باعث جواني صورت و گردن مي شود.
كلاژن چيست؟
كلاژن مهمترين جزء بافت همبند زير پوست است كه براي زيبايي و جواني پوست ضروريست. اما با بالا رفتن سن كلاژن كمتري در بدن ساخته مي شود و در نتيجه پوست نازكتر مي شود و چين و چروك پيدا مي كند. به علاوه خورشيد، آلودگي، راديكالهاي آزاد و سيگار باعث شكستن و از بين رفتن بافت كلاژن مي شوند و چين و چروك هاي صورت را افزايش مي دهند. تا قبل از سن 25 سالگي بدن به صورت طبيعي كلاژن ساخته و آسيب هاي پوستي را جبران مي كند ولي از 25 سالگي به بعد توليد كلاژن كه در بافت درم توسط فيبروپلاست ها ساخته مي شود كم مي شود و كيفيت آن تقليل پيدا مي كند.
چه اتفاقي در سن 25سالگي براي پوست رخ مي دهد؟
پاسخ: اولين چروك ها ظاهر مي شوند.
كلاژن فراوان ترين تركيب در بدن انسان است كه باعث استحكام، انعطاف پذيري، قابليت ارتجاعي غشا مياني پوست (در ميس) مي شود و كاهش آن از عوامل پيري پوست مي باشد.
با افزايش سن، تاثيرگذاري فيبروپلاست ها (كه سنتز كلاژن را انجام مي دهند) كمتر شده و باعث كاهش در سنتز كلاژن پوست (در حدود يك درصد در سال) مي شود.
پوست نازك تر شده، استحكام خود را از دست مي دهد و اولين چروك ها ظاهر مي شوند.
استراتژي تالگو براي تامين مجدد كلاژن پوست با استفاده از كمپلكس كلاژن (complex collagen):كلاژن خالص دريايي داراي يك مولكول سنگين وزن است كه در سطح پوست عمل مي كند و يك مولكول سبك وزن كه به داخل پوست نفوذ مي كند كه باعث تحريك پوست مي گردد.
جلسات فشرده 6 جلسه هفته اي يكبار جلسات نگهدارنده هردو هفته يكبار و بعد ماهي يكبار.
استفاده از اين برنامه مراقبتي باعث شفافيت و درخشندگي پوست مي شود. باعث رطوبت رساني و بازسازي مجدد پوست مي گردد. بسيار مناسب قبل از مراسمي خاص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.